vrijdag 7 december 2012

Kapellerbosloop, een wedstrijd om veel te vergeten..

De Kapellerbosloop, mijn eerste cross dit seizoen in Limburg. Aankomend in Schaesberg tref ik een aantal oud clubgenoten waar ik gezellig mee inloop. Er lijkt weinig verandert, zo klaagt Roger Heijligers traditioneel tijdens het inlopen wat er meestal op duidt dat hij een goede dag heeft en is en het parcours is nog steeds hetzelfde als tijdens mijn eerste deelname in 1998 waar ik destijds mijn 2de wedstrijd ooit won als 9 jarig jongetje. 
Start
De wedstrijd zelf verloopt vlotjes, een soort verkapte training waarbij het lopen in een hoog tempo tijdens een wedstrijd toch altijd net even iets makkelijker gaat dan tijdens een training. Ik neem me voor rustig te starten, overal hard te lopen op het gevreesde klimmetje na en op deze manier hopelijk iets sneller te lopen dan het voorgaande jaar. Dit plan komt aardig uit de verf op 1 dingetje na.. Ik "vergeet" hard te lopen, de focus was er blijkbaar niet voor een volle 100% vandaag want hard lopen was niet het enige dat ik was vergat... (drinken, eten, korte broek, mijn goede wedstrijdschoenen). Desalniettemin lijkt het er op basis van de onderstaande foto op dat ik me prima vermaakt heb ;-)!

Lachend de berg op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten